Komentāru lapa: | 1 |
Viesturs
2010-05-25 12:52
Rūpīgi filmēts un montēts, labs!
kaspars dimiters
2010-05-25 13:28
paldies, viestur, arī par tavām bildēm un klātbūtni.
Latvietis A
2010-05-25 13:33
Stendzenieks un Masļakovs! Varbūt nākamajā reizē ieradīsies arī Šlesers? Vai varbūt, manis iepriekš minētie sākuši nožēlot padarīto?
Antons no (kāda tev daļa)
2010-05-25 14:05
Ļ.cien, Latvietis A!
Ko konkrēti ļaunu un pretlikumīgu ir izdarījis Ainārs Šlesers, Ēriks Stendzinieks un Igors Masļakovs?
A.
Latvietis A
2010-05-25 15:02
Aināra Šlesera darbība ir vērsta pret Latvijas valstiskumu. Tas tieši izpaužas centienos nepieļaut ražošanas attīstību (viss tiek virzīts uz tūrisma un izklaides nozari). Šlesera pārstāvētais grupējums cenšas mazināt latviešu, kā etniskas kopas ietekmi Latvijas teritorijā, kā arī, vairot gan Krievijas, gan apšaubāma citu valstu kapitāla piesaisti Latvijā. Tā ir tikai neliela, virspusēja daļa no Šlesera \"labo darbu\" saraksta. Protams, Šlesers ir tikai skrūvīte sistēmas mehānisma, taču ļoti ambicioza un naudas kāra skrūvīte.
Stendzenieks ir Šlesera grupējuma \"propagandas ministrs\".
Igors Masļakovs savulaik vadīja bēdīgi slaveno \"No Pride\", kuras līderis šobrīd ir ne mazāk skandalozs provokators , latviešu tradicionālās kultūras apkarotājs Jānis Šmits.
Vērotājs
2010-05-25 15:09
Par Šleseru un Stendzenieku daudz ko varētu uzrakstīt. Sevišķi, ja šo kompāniju skata kontekstā ar visu LPP/LC mafiju. Šlesers, kā jau liela kalibra blēdis, personīgi maz kur figurē, bet nav nekādu šaubu, ka viņš kā partijas lokomotīve ir iesaistīts visās LPP/LC sponsoru organizētajās afērās. Jūrmalgeita tam sniedza tikai nelielu ieskatu. Saknes tam visam iesniedzas vēl reketieru laikos,Pārdaugavas grupējumā un čekas kambaros.
Dimitera nelaime ir tas, ka viņš personisku kontaktu dēļ nespēj norobežoties no visa šī zanķa, tāpat kā viens otrs sevi par nacionālistu dēvejošs klaidonis nespēj norobežoties no Latvijas valsts pastāvēšanai naidīgiem Rietumu strāvojumiem.
Skumji, bet Rietumu un Austrumu cīņas cērt dziļus robus arī ideālistu vidū. Katrs mēs savā draugu/paziņu vidū varētu atrast kādu, kas sliecas uz vienu vai otru pusi, jo kaut ko līdz galam nav sapratis.
2010-05-25 15:37
No Pride kā organizatorisks veidojums vēl bija tīri neko, bet ja to tagad vada tas Šmits, tad ir traki. Masļakovam ar Šmitu labas attiecības?
kaspars dimiters
2010-05-25 17:21
lai dzīvo naconālisti, kas apvienojušies ar LV morāli un ekonomiku sagrāvušajiem no Vienotības. lai dzīvo latvieši, kas pametuši kaujas lauku un aizbēguši no savas zemes... beidzam taču riebt viens otram ar saviem anomnīmo varoņu nikiem. nav labo šai pasaulē. tikai Dievs ir labs. purkšķēt uz visiem un visās maliņās neko nedod. pats esmu gana izpurkšķējies. • • • stendža jau sen ir mans draugs. tāpēc, ka viņš ir mākslinieks. un to, cik sūdīgi lielās komercijas apkampējos viņš jūtas, lai viņš pastāsta pats. bet mana personīgā izvēle ir starp diviem ļaunumiem. mazākais ir vietējo mafija, zināmais jumts. lielākais - vienotības fašisti. un vēl: es labāk ar krieviem pret pederastiem, nevis ar pederastiem pret krieviem. lūk, tāda vienkārša pozīcija. jo citu spēku jau latviešiem vairs nav. pārējie ir nespēka pozīcijās. stiprie vēl ļoti mazās un sasmalcinātās porcijās pa kaktiem. bet... ceru un cīnos.
Evija
2010-05-25 18:45
Sveicu Kasparu Dimiteru ar jaunā albuma iznākšanu!!!
Aigars Brikmanis
2010-05-25 18:49
Kaspars Dimiters raksta: \"stendža jau sen ir mans draugs. tāpēc, ka viņš ir mākslinieks. un to, cik sūdīgi lielās komercijas apkampējos viņš jūtas, lai viņš pastāsta pats.\"
Pirmkārt, Ja \"Stendža\" starp apkampējiem jūtas sūdīgi, kāpēc viņš lien šajos apkampienos? Vai, varbūt viņš arī ir minoritāte - mazohists?
Otrkārt, ja \"Stendža\" ir makslinieks, viņš ir draugs! Vai tas jāsaprot, ka cilvēka nostājai un sirdsapziņai nav nozīmes - galvenais ir profesionālā piederība?
2010-05-25 19:02
Kaspars Dimiters raksta: \"mana personīgā izvēle ir starp diviem ļaunumiem.\" Es iesaku kļūt drosmīgam un brīvam un, ļaunumu vietā izvēlēties patiesību.
Kaspars raksta: \"es labāk ar krieviem pret pederastiem, nevis ar pederastiem pret krieviem.\"
Diemžēl, cīņa pret pederastiem nav sanākusi ne kopā ar krieviem, ne bez krieviem! Mūsu \"tikumības aizstāvji\", šmiti, masļakovi u. c. asa argumentācijas un nostājas zobena vietā pret homoseksuāļiem līdz šim ir vicinājuši muļķības un izdomājumu piepūstos \"prezervatīvus\" un kaku maisiņus, tādā veidā kļūdami smieklīgi un nožēlojami izglītotās un domājošās sabiedrības daļas acīs. Vienīgie ieguvēji no šīs \"cīņas\" ir homoseksuāļu un Kaspara tik ļoti nemīlētie \"sorosīti\".
Aigars Brikmanis
2010-05-25 19:06
Iepriekšējā komentārā bija viena neliela kļūda. Pādējais teikums jāsaprot - Vienīgie ieguvēji no šīs \\\"cīņas\\\" ir homoseksuāļi un Kaspara tik ļoti nemīlētie \\\"sorosīti\\\".
Laura
2010-05-25 20:15
Pasākums ar ļoti īpašu atmosfēru (ne dejošanai, bet sajušanai). Šī filmiņa jauko atmosfēru vēl paspilgtina. Paldies Kasparam Dimiteram un pārējiem organizatoriem! :)
Aigars Brikmanis
2010-05-25 20:48
Tā ir mūsu sabiedrības lielas daļas problēma, ka tā aiz šķietami labiem lozungiem un ziedojumiem nespēj saskatīt lozungu autoru un ziedotāju patiesos mērķus. Mani iesaistīties šajā diskusijā rosināja Vērotāja un Latvieša A komentāri, kuriem lielā mērā piekrītu. Kā saprast, ka Kaspara Dimitera pasākumu atbalsta un filmē cilvēki ar apšaubāmu reputāciju?
Daudzi no mums pārāk ļaujas emocijām, atstājot novārtā prātu.
.
2010-05-25 20:53
dimiters strādā krievijas labā.
Vērotājs -> iepriekšējam
2010-05-25 21:31
Nepārsteidzies ar secinājumiem.
Dzīve mēdz būt sarežģītāka. Dimiters savas konfesionālās piederības dēļ nešaubīgi jūt zināmu tuvību ar Krieviju, bet piedēvēt viņam apzinātu darbošanos Krievijas labā būtu stipri pārsteidzīgi. Iepazīstoties ar viņa nešaubīgi kvalitatīvo daiļradi, zūd aizdomas, ka tas nav no sirds.
Pat oligarhu tuvināšanās ar Maskavu vairāk skaidrojama ar apdraudējumu no Rietumu specdienestiem, kas beidzot nobrieduši vietējo mafiju ņemt pie dziesmas, bet tas nenozīmē, ka tur ir skaidras hierarhiskas (spec)dienesta attiecības.
Kā jau teicu, lielākajai daļai latviešu diemžēl raksturīga divpolāra pasaules uztvere, kurā nav vietas patstāvīgam viedoklim. Dimiters savā (nešaubīgi pamatotajā) sašutumā par netikumības (materiālisms, homoseksuālisms, kosmopolītisms) invāziju no Rietumiem, meklē atbalstu Austrumu struktūrās, kas patiesībā ir citas netikumības (zagšana, vardarbība u.tml.) avots.
Dievs, dod mums beidzot nostāties uz savām kājām un beigt savā cīņā pret vienu ļaunumu meklēt atbalstu pie otra. Pietiekami vēsturē bijis mācību šajā sakarā.
Vērotājs
2010-05-25 21:33
Jā. Apsveicu Dimiteru ar albuma iznākšanu. Pat tiem, kam nepatīk viņa nomenklatūras paziņu loks, jāatzīst, ka daiļrade ir kvalitatīva un aktuāla.
Sigma
2010-05-25 21:43
Dimitera kredo - \"ar krieviem pret pederastiem\", t.i. Rietumiem ! Nu gars beidzot ir izlaists no pudeles !!! Es jau visu laiku nevarēju saprast, kamdēļ Dimiters tā velk uz Krievijas pusi. Tagad bilde skaidra: pats neapšaubāmi talantīgais Dimiters nav nekas cits kā tāpat neapšaubāmi talantīgā Stendzenieka reklāmas produkts un biznesa projekts. Kā labā? Alkatīgo šakāļu vai ambiciozo švaukstu (Aв)labā. Šaubu vairs nevar būt. Un tas ar \"nacionālistu\" svētību... Brrrr.........
Homo draņķis
2010-05-26 00:06
Ļoti ģeniāli ir iespējams katram cilvēkam piešūt lietas, kuru dēļ šo cilvēku būtu jānoliedz un jāizraida. Rezultātā nav neviena, kurš būtu morāli tiesīgs kaut ko pret kaut ko bilst. Sistēma ir ieeļļota perfekti. Tik perfekti, ka šīs sistēmas vadītājiem uz skatuves nav jākāpj.
Šlesers rīkojas pretvalstiski tātad draņķis, kas gan cits.
Stendzenieks taisa Šlesera reklāmas - tātad draņķis.
Dimiters ne tikai Stendzenieka draugs, bet vēl arī viņu aizstāv un vēl krievus - draņķis.
Parādnieks lien pie liberāļiem un Latvijas nodevējiem Vienotībā - draņķis.
Šmits nīdē tradicionālo kultūru - megadraņķis.
Masļakovs atdervis NoPride grožus Šmitam un biedrojas ar Dimiteru - nu tāds pats draņķis.
[Ieraksti savu vārdu] - [ieraksti kaut ko, par ko Tu kādam nepatīc] - draņķis pēdējais.
Šausmīgā sabiedrībā dzīvojam, vieni vienīgi draņķi apkārt, ko tur tad brīnīties, ka paši par tādiem paliekam.
Lāčplēš
2010-05-26 16:30
Stendzinieks ir un paliek tikai mākslinieks un kam vajag taisīt reklāmu,tam viš arī taisa, bet balsi jau nu atdodat jūs cienījamie latvieši.Piekrītu,ka \"Vienotība\" ir lielākais ļaunums ar savu eiropezdurastizācījas vērtību aizstāvēšanu mūsu valstī biedēdami kārtejo reizi ar šausmīgajiem russeņiem.Vismaz russeņiem ir ko nolikt pretī pret tiem varavīksnes latviešiem un nacionalisti baidās neiekļut SAEIMā,tāpēc ir gatavi apvienoties ar varavīksnes latviešīem, lai tik varētu pamaurot kārtējo reizi par to, ka russeni mūs iznīcinās un mūsu kultūrai būs beigas, tapēc vienīgais un pareizais glābiņš ir ielīst eiropas caurumā.Kāpēc paši nevar izvērst spēcīgu reklāmas kampaņu pret visādiem morkšķiem, tizleņiem,zagļiem, pezdurastiem vislatvieši un nacionalie latvieši?
Komentāru lapa: | 1 |
Vēlies savu attēlu pie komentāra? Tev ir 2 dažādas iespējas:
1)
reģistrējies un pievieno attēlu savam lietotāja profilam
2) ievadi pie komentāra savu e-pasta adresi, kura reģistrēta
Gravatar.com un attēls parādīsies automātiski.