Demogrāfija Latvijā
Vīru kopa Vilki PAR latviešu valodu valsts finansētās skolās
28.05.2011 Pie prezidenta pils (video 3)
Prezidents PAR aktīvāku latviešu valodas mācīšanu bērnudārzos un skolās
Zatlera TV uzruna tautai 28.05.2011
28.05.2011 Pie prezidenta pils (video 2)
28.05.2011 Pie prezidenta pils
Vēja brāļu ordenis PAR mācībām latviešu valodā
IGO, Žanete Jaunzeme Gremde un Edvīns Šnore PAR
"Visu Latvijai!" Vienības brauciens 2011
Referendums par latviešu valodu valsts finansētās skolās
    • KOMENTĀRI
    • 2010-03-31

    Komentāri rakstam: Par Vienotību. Īstu.

    Komentāru lapa: | 1 |


    Ziemeļkurzeme 2010-03-31 14:49
    Arī turu īkšķus, lai VL startē atsevišķi!


    es ridzinieks 2010-03-31 15:01
    es loti esmu priecigs ka vienotibas sarakstaa nav nacionalie ekstremisti un tikai pievienojos Elertes priekam,ka pedejaas velesanas paradija,ka uz politiskaas skatuves nav vietas ne PCVL,TB/LNNK ne Visu Latvijai !
    Es loti ceru ka Vienotiba guus panakumus,lai butu noteicosais speks Latvijas virżibai un attistibai !
    No sirds velu Vienotibai tautas atbalstu !


    Mūdzis 2010-03-31 16:09
    ja VL ap vēlēšanu laiku aptaujās parādītu 5%, tad arī varētu par viņu balsot.

    savādāk nāksies vien balsot par to pašu Vienotību - citādi vēl dabūsim SC vairākumu saeimā..




    lāčplēš 2010-03-31 17:02
    Nu teikšu man ir daudzas lietas pret\"VL\", kā aizraušanos ar mūžīgo krievu biedelēšanu un amerikāņu slavināšanu, bet no visām tām politiskajām samazgām paliek vien cerība,ka tomēr būs vīri,kuri pieturēsies pie Nacionālām vērtībām un rūpēsies pirmkārt par latviešu tautas labklājību, nevis par visādu ienācēju tiesībām uz Mātes Latvijas miesu.Ja ilglaicīgi netiek apaugļots sievietes organisms un nodarbojas tik vien ar gumījām, tad agrāk vai vēlāk paradās sievietei šizofrēnījas pazīmes un homoseksuāļiem, izvirtuļiem ir izteikta nosliece.Ja jau \"VL\" gribēs ielīst par jebkuru cenu vienotības kokteilī aizbildinoties ar krievu draudiem, tad jau labāk,lai sēž Urbanovičs par premjeru.Ja gribat darboties ilglaicīgi, tad nu nepiecūkājiet sevi ar pārsteidzīgiem lēmumiem, bet pacietīgi krajiet savus trumpjus, trenējiet muskuļus, tikai neejiet kopā ar varavīksnes krasas pārstāvjiem.Laiks dziedē brūces,ka arī patiesībā ir spēks.


    m. 2010-03-31 18:51
    citēšu pats savu komentāru no diena.lv; doma kopumā ir tāda, ka Sila kungs savas domas pamato ar pilnīgām muļķībām un no pirksta izzīstiem (un tas vēl ir maigi teikts) \"faktiem\", rakstā rodams tikai (un sākas citāts):

    tikai viena cilvēka nekompetentais viedoklis. citēju

    -Vienotība ir tāds lietu izkārtojums kādā struktūrā (ķermenī, organizācijā), kad tās darbība vērsta uz konkrēta mērķa sasniegšanu.

    kas tās par muļķībām? no kurienes autors izvilcis šādu definīciju? viss ko redzu, ir \"gudru\" vārdu lietošana, lai aizmālētu acis par autoru vēl dumjākiem cilvēkiem. demagoģija.

    -Tas, savukārt, nozīmē, ka atsevišķās tās daļas ir pakārtotas gan noteiktam virsuzdevumam, gan hierahiski - viena otrai.

    pilnīgs stulbums, kas loģiski absolūti nelīmējas kopā ar pirmo teikumu. šis apgalvojums turklāt ir klajā pretrunā ar pēdējo vismaz divdesmit gadu zinātnes atzinumiem par procesiem sistēmās.

    -Ja kādu brīdi esam vērojuši kāda priekšmeta kustību vai procesa virzību, tad diezgan droši var noteikt virzienu, kurā tas kustās.

    atkal pilnīgs stulbums, apgalvojumam nav nekāda sakara ar realitāti.

    -Vajag vismaz divus punktus, lai saprastu taisnes virzienu.

    no šī varam secināt, ka autors nav gājis vidusskolā. tur, ja ne jau pamatskolā, māca, ka taisnei nav virziena :)

    -Latvijas pastāvēšanas vienīgā jēga - nacionāla valsts

    tas ir radikāls nacionālistu uzstādījums, kura patiesums nav pierādāms. tā kā šī ir nacionālistu lapa, tad nekritizēšu to, kaut gan dienas lapā to darīju. kopējais secinājums ir tāds, ka nacionālistu (vismaz šī konkrētā) apgalvojumi svārstās starp nezināšanu un demagoģiju.


    Guntis > m 2010-03-31 19:05
    Ja tu savu komentāru sāc ar vārdiem, par to, ka kāds ir dumjš, tad tu pats tieši tāds arī esi. Savā komentārā tu nepiedāvā vietā savu skaidrojumu tam pašam jēdzienam \"vienotība\". Vecīt, izlasi vēlreiz pats savu komentāru un pēc tam vēlvienreiz. Ja tev ir bijusi grūta diena, tad nevajag jau to tāpēc izlikt šajā lapā. Labāk tupi tvnetā, tur tu atradīsi daudz sava līmeņa domubiedrus. Šī lapa nav domāmata tev, negribu tevi vairs redzēt!


    Jānis Sils > m 2010-03-31 20:50
    Ja kaut kas nav saprotams, tas vel nenozīmē, ka ir nepatiess. Mēģini iztēloties ķermeni, kurš saraustīts gabalos sprādzienā, pēc tam tiek sakrauts kaudzē. Nebūs vairs hierarhiskas pakārtotības.
    Par mērķi un vienotību; tā vienkārši mēdz būt, ka ķermenī dažādo orgānu funkcijas ir pakārtotas dzīvības uzturēšanas mērķim, organizācijā, piem., uzņēmumā - katras struktūrvienības uzdevumi ir pakārtoti mērķim gūt peļņu, utt.

    Savukārt to, ka Latvijas pastāvēšanas vienīgā jēga ir nacionālas valsts statusā nosaukt par radikālismu ir smieklīgi (pamēģiniet apgalvot ko līdzīgu vietējiem Šveicē, Norvēģijā, Dānijā...
    Par Latviju - ja tā nav latviešu un likumīgo pilsoņu interešu aizstāvības organizācija, tad tikpat labi tā var būt guberņa, štats vai cita administratīva veidojuma formā.


    m. 2010-03-31 22:35
    vai putnu kāsī ir kāds \"putnu kapteinis\", kam hierarhiski būtu pakārtoti pārējie putni? un vai tas, ka šāda masterputna nav, traucē tiem lidot kāsī? nē! šis ir viens piemērs, bet dabā tas ir universāls likums - lai eksistētu dizains, nav nepieciešams dizaineris. nav nepieciešama hierarhija. nav jābūt nevienam vadonim.

    un par to, kam tad Latvija vajadzīga - pirms kāda laika Nils Sakss norādīja, ka tikai un vienīgi mūsu kultūrai, citu valsts pastāvēšanas iemeslu grūti atrast. laikam jau viņam piekrītu. un kā gan \"nacionāla valsts\" saskan ar, nu, kaut vai \"Orbītu\" - vienu no spilgtākajām parādībām mūsu kultūrā šobrīd.

    un nestreso Gunti, neesmu te uz palikšanu :)


    Andris 2010-03-31 22:47
    Hey,Jāni,tad ko tad vislatvieši tā ar tiecas uz Vienotību ,ja jau tāda slikta ...?
    Vai šis raksts ir sagatavots,redzot ka Vienotība ir neatgriezeniski iedevuši jums kurvīti ..?
    Pateicoties Elertes grupai un protams Pilsoniskajai Savienībai es šai Vienotībai uzticos.Protams ir personibas ko es negribētu tur redzēt,kas tur tagad atrodas no JL un SCP ,bet ticu ka Vienotiba,tagad Latvijai ir labākais un drošākais piedāvājums :)
    Aliek tikai vēlēt visu to labāko :)


    Toms 2010-03-31 23:19
    Vai ir tik grūti saprast, ka Elerte jau nav īstā kam uzticēties,kādi ir viņas mērķi, tikai par savu ambīciju īstenošanu, un tādi ir gandrīz visa tā Vienotība. Vai viņiem interesē nacionāls jautājums, tautas jautājums- nē! Savas ambīcijas nesasniedza vienā partija , tad šķela un nesanāca, tad dibināja jaunu. Elerte ir it kā par atklātību, bet noslēpumi ir vairāk kā citiem, kur viņai ir tie svētie darbi, privetizējot Dienu, pašai būdama miljonārei kritizēt citus, kurš ir viņas un draudzenes Cigānes sponsors? Tie ir tie uzticības kredīti, PS sponsors Stepanovs, tas arī ir uzticības vērts.Pateicoties Kristovskiem un viņu līdzīgajiem ir noniecināt°s vārds nacionāls, un ja kādam ir kauns sevi nosaukt par nacionālu, tad nav ko Vienotības dibināt, jo Jūsu partijas jau sen pastāv LPP/LC un SC.


    Mūdzis 2010-03-31 23:25
    tāpēc jau kāsis, ka viens putns lido visiem pa priekšu :-). protams, ja tas \"masterputns\" savu darbu nepavilks, viņa vietu ieņems cits. šobrīd Vienotības kāša kapteinis ir JL. kas zin kā būs tālāk.

    un nav jābūt Zālmanam, lai redzētu, kas visas partijas virzās tikai uz vienu mērķi - vēlēšanās maksimizēt savu pārstāvju iekļūšanu saeimā. bet līdz tam kaut jauni grēku plūdi nāk :-D.




    attiecībā uz \"nacionālo jautājumu\". esmu par latvisku Latviju. nevēlos stacijā pērkot biļeti no Rīgas uz Ogri dzirdēt \"skažiķe po čelovečeski\" vai \"speak English please\". \"Latvija latviešiem\" ir šobrīd nesasniedzama utopija. pārāk dārgi mums izmaksāja abi pasaules kari un krievu okupācija. ja pēc pirmā kara, mēs dabujām sev Valsti, tad pēc otrā tikai jaunu okupāciju.

    kapu krusti ģimenes neveido, tiem bērni nedzimst. kapu krusti ne sēj ne ievāc ražu. neatkarīgi no tā cik patriotiski tie būtu noformēti un cik kvēlas runas pie tiem tiktu teiktas.

    ar esošo demogrāfisko situāciju, lai kaut cik aizpildītu patukšo valsts teritoriju, nāksies vien domāt kā ātri asimilēt iebraukušo cittautiešus :-(.




    Lasis 2010-04-01 09:02
    Lai mūsu varturi paši atstrādā šos starptautiskos parādus...Un jāsadarbojas Latvijai ir ar sev līdzīgām - nacionālajām valstīm (ja Latvija pati būs tāda).


    m. 2010-04-01 11:06
    nu tur jau tā lieta, ka tas priekšējais putns ir tik vien, kā priekšējais putns ;) ja tas izdomās pikēt vai ko nu vēl, citi viņam nesekos. ja no sāniem tuvosies drauds, pārējie putni paši zinās, kā pārkāroties. nekādas varas šim putnam nav, līdz ar ko nav arī hierarhijas. līdz ar ko apgalvojums, ka kopēja mērķa sasniegšanai (šajā gadījumā dienvidu :) ir nepieciešama hierarhija, ir gluži vienkārši nepareizs :)


    Latvietis A >m 2010-04-01 13:30
    Nav pareizi salīdzināt cilvēku sabiedrību ar putnu baru. Cilvēki, atšķirībā no putniem, psiholoģiski ir daudz sarežģītākas būtnes, ar daudz plašāku rīcības motivācijas spektru. Arī attiecības cilvēku starpā ir daudz sarežģītākas.
    Ja runājam par vienotību, tad putnu kāsis to vislabāk ilustrē, jo tas sakārtojas konkrēta mērķa sasniegšanai. Pirmais putns kāsī pilda savdabīgu līdera lomu. Viņš uzņemas vislielāko slodzi šķeļot gaisa masas. Kad pirmais putns pagurst, notiek mainīšanās vietām un viņa vietu ieņem nākamais.
    Ko nozīmē universāls likums dabā, kur, tavuprāt, nav dizainera? Vai Tu pats kaut ko neputro?


    Mūdzis 2010-04-01 15:36
    ir vērts salīdzināt - visas sistēmas ir līdzīgas:-).

    pilnībā piekrītu Latvietim A par putnu kāsi un Vienotību :-)


    Andris izteica incantu domu, kurai arī piekritīšu - izskatās, ka tomēr Vienotība VL savās rindās redzēt negrib - tas VL putniņš mazs un vārgs un vēl negrib lidot atbilstoši apvienības struktūrai..




    Toms 2010-04-01 22:10
    Ja nav vienotības nav iespējams neko panākt. Tikai iedomājaties, ka dzīvojat uz vientuļas salas un pamēģiniet viens pats sev sagādāt tādu dzīvi kāda jums ir tagad - dzīvoklis ar centrālo apkuri, televīzors, plīts ledusskapis ar ēdienu. Tikai ļoti daudziem cilvēkiem mijiedarbojoties ir iespējams panākt šīs \"ērtības\". Katrs iegulda savu artavu kopēja labuma panākšanai, viens izgudro ledusskapi, otrs to uztaisa, trešais novāc ražu, ceturtais pagatavo pārtiku, piektais ceļ māju utt. Viens pats jūs to nekad nepanāksiet. Ja katrs darbotos pats par sevi cilvēks jau būtu izmiris, jau vēsturiski cilvēki ir dzīvojuši kopienās, lai, liekot spēkus kopā, izdzīvotu starp dzīvniekiem, kurus daba apveltījusi ar stiprāku un veiklāku ķermeni, zobiemu un nagiem. Pat lai turpinātu cilvēka sugu ir nepieciešama vienotība starp 2 cilvēkiem - vīrieti un sievieti - un pat ar to nav pietiekams, lai suga izdzīvotu jābūt noteiktam skaiatam īpatņu ar pietiekami lielu genofondu, lai tas krustojoties neatkārtotos, tāpēc tuviem radiniekiem nedrīkst būt bēri, jo tie ļoti iespējams piedzims kropli. Kā arī mistera m viedoklis ir piemērs demagoģijai - viņš ir izvilcis no konteksta citātus un aiz katra ierakstījis \"kas tās par muļķībām?\" un \"pilnīgs stulbums\" vai \"apgalvojumam nav nekāda sakara ar realitāti\" un šiem izteikumiem ar vardu arguments nav nekāda sakara tos varam droši de\'vēt par demagoģiju un neņemt vērā tie ir apsmiekla vērti, kā pats misters m.


    Lasis 2010-04-02 16:55
    Jā, un kad ēdamo būsiet sagādājuši, tad padomājiet arī par augstākām lietām, ja!


    lets 2010-04-05 16:19
    Labs domu izklāsts, īss un kodolīgs. Saniegt mērķi - latvisku Latviju būs ārkārtīgi grūti, jo tas nenākas viegli pat valstīs ar lielu pamatnācijas īpatsvaru. Tiekoties ar cilvēkiem Latvijā vienmēr cenšos arī pieskarties \"nacionālajiem\" jautājumiem un latvieši mani nesaprot, jo uzskata, ka tas ir \"radikāli\". Smadzeņu skalošana ir darījusi savu.


    Līva 2010-04-17 07:50
    Putniem lidošanas virzienu nenosaka pirmais putns kāsī, bet gan paaudžu paaudzēs pārbaudīts, ar zemes magnētisko režģi saistīts instinkts, kas tos ved turp, kur ir izdzīvošana. Putni pakārtojas dabas likumiem un dabas likumi nosaka tiem lidošanas virzienu - tādu, kas kalpo pašu un nākamo paaudžu izdzīvošanai. \"Vienotība\", kurai nav tik nopietna orientiera lidos, kur katrs nākamais to vadošais \"putns\" gribēs. Orientierim ir jābūt nopietnākam. Pievienojos Jānim. Piemērs par putniem drīzāk vēl tikai apstiprina, nevis apstrīd viņa teikto...


    qmlkjwm 2011-01-09 14:51
    GD4bVG <a href="http://xolhwabxciwn.com /">xolhwabxciwn</a>, [url=http://auvuffqbfsam.com/] auvuffqbfsam[/url], [link=http://ttkwzliaogop.com/ ]ttkwzliaogop[/link], http://ndxgcdqwzpui.com/


    Komentāru lapa: | 1 |


    Pievienot komentāru

    7 + 15 =

    Vēlies savu attēlu pie komentāra? Tev ir 2 dažādas iespējas:


    1) reģistrējies un pievieno attēlu savam lietotāja profilam
    2) ievadi pie komentāra savu e-pasta adresi, kura reģistrēta Gravatar.com un attēls parādīsies automātiski.
Komentāri rakstam Par Vienotību. Īstu. - Nacionālisti.lv