Tēvijas sargi - Ar katru dienu spēcīgāki!
Eiropas vārti plaši vaļā...
Mēs nekad nebūsim brāļi!
Dok. filma "Latviešu leģions"
Par latviešu pašapziņu. prof.soc. D.Beitnere
PSRS okupācijas karaspēks 1939.g. ieņem Rietumukrainu
Hakamada: visi slikti, tikai mēs, Krievija, balti un pūkaini
Protesta mītiņš Kijevā pret Timošenko atgriešanos politikā
Revolūcijas cīnītāji Ukrainā bažījas, ka vecais režīms tiks aizvietots ar jaunu
Janukoviča bandīti ar kaujas munīciju šauj uz protestētājiem
Ternopolē "Berkut" specvienība pāriet tautas pusē
    • KOMENTĀRI
    • 2009-12-15

    Komentāri blogam: Izdzimteņi?

    Komentāru lapa: | 1 | 2 |


    Fakts 2009-12-15 03:58
    Saule ir absolūti totalitāra savos uzskatos, un savu ceļu Debesu kalnā turpina...
    tas ir foršs.

    Bet par jukušajiem nevajag satraukties, tādi ir bijuši visos laikos un šajā gadījumā arī nespēs pulcināt ap sevi kautcik lielāku masu.

    Un gadās profesori ar dīvainībām. (šis gan stipru taisnību citkaart runā par Rietumu degradēšanos)


    Lasis 2009-12-15 10:00
    Kā būru ar bībeļu, \'\'komunsma manifesta, un puškina grāmatu dedzināšanu?


    zorge 2009-12-15 12:35
    To Taivānu laikam bērnībā mācītājs pedofils ar bībeli pa galvu pārāk stipri sita.


    zorge 2009-12-15 13:18
    Vajag apvilkt bluķi ap visam Jaunās paaudzes mītnēm.


    klukste 2009-12-15 14:02
    Oi, Zorgem taisniiba...


    petris 2009-12-15 14:49
    Tikai ir jau problēma,ka ne tikai kristieši brūk virsū latviešu tradīcījām,bet liela problēma,ka latvieši sev paši uzbāz virsu rietumu popmūzikas ,kinokulturas varoņus,cenšās darīt visu to labāko pēc rietumu šovdebīlisma parauga,jāņem jau vērā,ka jebkura jauna idioloģīja ceļ savus pieminekļus uz vecās idioloģījas,lai tauta vienkārši nezinātu savu patieso seju,sajauktos tautu kultūras telpā un klanītos Hollivudas žilbinošās bildes priekšā,bet tomēr ja mana sirds grib dziedāt dziesmu,tad es to meklēju latviešu tautas dvēselē,tie ļautiņi kas atrod savu identitāti svešas tautu kultūrās ir vienkārši klaidoņi un ne jau Kriustus ir vainīgs pie tā,ka ir cilvēki,kuriem baigi gribās iznīcināt tautu saknes,tak viņš nav teicis,ejiet un iznīciniet manā vārdā visu tautu kultūras,tradīcījas un uzspiediet viņiem KRUSTA zīmi uz pieres.


    zorge 2009-12-15 15:20
    \"Ne tikai kristieši, bet arī latvieši\" :)


    Toms 2009-12-15 19:48
    Piekrītu tam, ka vēršanās pret Latviešu tradīcijām ir vēršanās pret Latviešu kultūru un tā nav attaisnojama, šie cilvēki ir tautas nodevēji un nekādā ziņā nav labāki par okupantiem, kas vēršas pret Latviešu valodu kā oficiālo valsts valodu un grib tai blakus nolikt krievu valodu. Un principā aicinājums dedzināt dainas ir tas pats, kas būtu aicinājums dedzināt bībeli. Uzskatu, ka krisitietība savu nelietderību jau ir pierādījusi un saviem principiem kalpojusi ir tikai īsi pēc rašanās un ir pati iznīcināma, kā nederīga.


    Maija 2009-12-15 20:16
    Nav inteliģences pazīme (domāju L. Taivānu) sēdēt ar šauru pieri un ieciklēties uz vienu it kā vērtību. Ja cilvēks ir izglītos, domājošs un gudrs, viņš izpētīs ne tikai vienu kultūru/reliģiju, bet vairākas. Un pat ja kāda no šīm kultūrām/reliģijām viņam šķitīs nepieņemama, viņš publiski nepaudīs savu neargumentēto nepatiku. Tad jau mēs varētu sākt nomelnot kādas Āfrikas cilts kultūru, tradīcijas un vērtības. Vienkārši tāpat. Tāpēc, ka viņi ir melnie, iezemieši utt.


    Aigars Brikmanis 2009-12-15 21:12
    Domāju, ka šajā gadījumā ir skaidri redzami centieni, pirmkārt, savā starpā sanaidot un sašķelt latviešu tautu, otrkārt, novērst sabiedrības uzmanību no svarīgām problēmām. Zinot, kādus \"kristiešus\" pārstāv Šmits, nebrīnīsimies par viņa aktivitātēm. Pavērojiet, kādas aktivitātes Baltijas virzienā izvērš Krievija. Domāju, ka tas viss ir cieši saistīts tieši ar Krievijas interesēm. Iespējams, ka \"smalko un kompetento\" aprindu neliešus visvairāk satrauca šeit minētās akcijas organizatoru aicinājums konsolidēties visu sabiedrības slāņu pārstāvjus.



    > Aigars Brikmanis 2009-12-15 21:31
    Būtu labi, ja viss būtu tik vienkārši. Diemžēl arī Vanags, Pujats u.c konfesiju līderi savu noraidošo attieksmi pauda kopā ar LPP/Maskavas ceļš sektantiem. Pujats un Šlesers - šo divu kungu saistība ir vēl jo interesantāka...


    lets 2009-12-15 21:55
    Es domāju, ka uztraukumam nav pamata, jo \"mācītāju\" izteikumi (kas visticamāk nav viņu domas) neapdraud mūsu senkultūru. Jaunā paaudze ir biznesa projekts, kas balstās uz nelielas cilvēku grupas biznesa interesēm. Šie cilvēki kalpo naudai.

    Modernā reliģija un tai pielīdzināmās atkarības/novirzes vienmēr ir bijušas svešķermenis mūsu zemē. Es ticu, ka vienmēr būs ļaudis, kuri uzturēs uguntiņu un neļaus mūsu senkultūrai aiziet postā.




    Aigars Brikmanis 2009-12-15 22:09
    Es ļoti vēlos, lai mūsu sabiedrībā būtu lielāka izpratne par politiskajām norisēm! Es te nerakstītu komentārus, ja man būtu vienaldzīgi tas, kas šajā laikā notiek. Uzskatu, ka tradicionālajām konfesijām ir jānorobežojas no LPP un līdzīgiem grupējumiem. LPP mērķis nav tikai piesaistīt sev vientiesīgākus kristiešus. Domāju, ka viņu mērķis ir graut kristietības autoritāti. Par to sevišķi liecina tieši Šmita aktivitātes. Pieļauju, ka Šmits teoloģiskos jautājumos ir nespējnieks (beidzis teoloģijas fakultāti, esot pat mācītājs, taču strādā par LPP skandālmeistaru). Par to liecina viņa sacerētie teoloģiski vājie teksti. Taču nedomāju, ka muļķi ir tie, kuri aiz viņa stāv.
    Kristietība nav LPP un Šmits, tāpēc ceru, ka šo tumsonīgo skandalētāju aktivitātes paliks bez rezultātiem.


    Nibiru 2009-12-16 21:50
    Agrāk šad un tad biju lasījis ko no teivāna, likās visai interesanti un gudri rakstīts. Pilnīgi apbrīnojami, ka viņš ko tādu teicis. Ziniet, bet gadi iet... un dažs labs jau pavisam dīvains uz vecumu sametas...


    lipsts 2009-12-17 13:30
    Reliģija visos laikos bijis ērts līdzeklis manipulēšanai ar tautām un indivīdiem. Diemžēl arī kristietība savā vēsturē nav no tā izvairījusies.
    Skumjākais, ka tas turpinās. Aiz minētajām okupanta Ļeģajeva un koloboracionistu šleseristu aktivitātēm neapšaubāmi slēpjas vēlme graut latviešu identitāti un nacionālo stāju. Daža laba jaunpaaudzē iesaistījusies populāra aktrise jau esot paspējusi nolādēt savas \"okultās lībiešu saknes\"...
    Šitādi izdzimteņi tikai vairo to, ka dažs labs bāleliņš katrā pretimnākošā kristietī joprojām saredz vācu krustnesi un to ka daudzi kristieši bēg no visa, kas tautisks un nacionāls, kā velni no krusta.
    Kas attiecas uz tautas tradīcijām, tad reizēm jābrīnās par to, kur tik dažs labs kristiešu sludinātājs nesaskata okultismu, elku kalpošanu un ko tik vēl ne. Protams, kristietība un neopagānisms nav savienojami. Bet saskatīt katrā tautas tradīcijā nez kādu pagānismu un maģiju ir vienkārši slimi.
    Vēl viens būtisks jautājums - kristietība un nacionālisms. Nereti jāsastopas ar to, ka, maskējoties aiz frāzēm par cilvēkmīlestību, kristietību cenšas sapīt ar kosmopolītisma melu iedeoloģiju. Nesen no viena baptistu mācītāja radio pāraidē bija jādzird: \"es kā kristietis esmu internacionālists.\" Uz to man jāatbild - es kā kristietis esmu nacionālists.
    Kā Jānis Sils savā rakstā precīzi norādīja, bauslis \"Tev būs savu tēvu un māti godāt\" jāsaprot arī kā prasība godāt savas saknes plašākā nozīmē - savu dzimtu, savu tautu. Bez tam Rakstos šim bauslim ir atrodama ne tikai tā piepilde, ko minēja Jānis - \"lai tev labi klājas un tu ilgi dzīvo virs zemes\", bet arī konkrētāka - \"lai tev labi klājas TANĪ ZEMĒ, KO TAS KUNGS TEV DOS\".
    Raksti skaidri norāda, ka katrai tautai Dievs ir devis savu teritoriju: \"Viņš licis visām tautām celties no vienām asinīm un dzīvot pa visu zemes virsu un NOSPRAUDIS NOTEIKTUS LAIKUS UN ROBEŽAS, KUR TĀM DZĪVOT.\" Līdz ar to tie, kas, slēpjoties aiz kristietības, noniecina savu tautu un savu dzimteni ir Dieva zaimotāji.


    Sergej 2009-12-17 14:39
    Manās acīs katolicisma un no tā izrietošā protestānisma \"svētie\" tēvi pat nav spļāviena vērti.
    Jau vairāk nekā 1000 gadus katoļu elite, ar pāvestu priekšgalā sevi nepārtraukti diskreditē, vai tā būtu zinātne (nu protams, zeme ir plakana, un ap to grozās saule un viss pārējais visums), vai psiholoģija (es nemaz neapšaubu, ka skaistas, gudras un neatkarīgas sievietes ir pelnījušas moku kambari un sārtu, tikai balstoties uz kompleksainu vīriešu apgalvojumu, ka viņas ir raganas), vai medicīna (svētā ūdens injekcijas grūtniecēm ar ārlaulības bērnu, WTF???, kad šito uzzināju, man radās jautājums, kāpēc šo metodi nepārbaudīja uz atklāti šķīstiem cilvēkiem, nu piemēram injecējot svēto ūdeni galvā pāvestam).
    Un tagad viņi ķērušies klāt \"pagānu\" tradīcijām. Nu protams, mirušie pa galvu nedos, bet dzīvie nav tik agressivi- var sprediķot droši.
    A tas, ka aiz muguras tiek plivināti zaļie karogi, celtas mošejas un skan arābu valoda, nu to gan, neviens neredz, vai ne?
    Vai Vatikānam ir \"slabo\" aizstāvēt Eiropu pret islamu?


    Aigars Brikmanis 2009-12-17 15:09
    Sergej, redzu, ka Tu esi izlasījis kaut vienu nopietna zinātnieka, kaut vai nekristieša, grāmtu par katolicismu un protestantismu. Nav labi tā rakstīt par lietām, par kurām nav izpratnes! Pats sevi pazemo.
    Akcijas pret tradīcijām vērš nevis kristiešu \"svētie tēvi\", bet gan provokatori un aprobežoti, taču agresīvi un fanātiski sektanti.


    Aleksis 2009-12-17 16:25
    Lai gan pats esmu diezgan stingrs kristietis, tomēr es cienu, mīlu un atzīstu par labām latviešu tradīcijas. Man pret tām nav nekādu pretenziju, gluži otrādāk, es tās atbalstu, tā taču ir vesela kultūra kā nekā. Vienā ziņā piekrītu autoram - šie mācītāji ir kā prātu izkūkojuši, metoties virsū latviešu kultūrai un mitoloģijai ( iedomājieties, Grieķijas valdība ar likumu aizliedz visu grieķu dievu pieminēšanu visā pasaulē) , un šāda viņu rīcība ir izsmieklu vērta. Bet ja skatāmies no viņu puses - tas taču ir viņu kā mācītāju uzdevums - pēc iespējas vairāk "pagānus" pievērst kristietībai, un viņi izmantos dažādus līdzekļus - skaļus un ne tik skaļus, un šāda rīcība ir saprotama. Un katrai kustībai ir jādod pretī sava pretkustība. Ja kristieši cīnās pret latviešu tradīcijām, ir jābūt kādam spēkam, kas cīnās pretī. Gandrīz katrā pasaules reliģijā ir minēta mūžīgā cīņa starp ļauno un labo. Tas pats taču arī redzams šai situācijā Latvijā. Kurš ir labais, kurš ļaunais - tas ir jājautā katram latvietim pašam sev. Rādās, ka kristietība tik drīz neizzudīs, tapēc, latvieši, turam buru!


    Aigars Brikmanis 2009-12-17 17:15
    Kāpēc tik daudzi no jums maļ vienu un to pašu? Lūdzu nejauciet kristietību ar sektantu un provokatoru izdarībām! Neviens nopietns, kulturāls un izglītots katolis neuztrauksies par tautas tradīciju piekopšanu. Domāju, to pašu var teikt arī par luterāņiem.
    Tieši to, ka \"kustībai tiks dota pretkustība\" cenšas panākt dažādi ļedjajevšmitveidīgie. Ir vajadzīgs argumentēts, savstarpējā cieņā un viedokļu respektēšanā balstīts dialogs, pat darbība kopīgu mērķu sasniegšanai, nevis pretkustība. Vai jūs ziniet, cik daudz latviešu piedalīsies bluķa vilkšanas pasākumā, un ne tikai Rīgā? Vai jūs ziniet, cik daudz tautiešu pulcējas Aglonā 15. augustā? Lūk, tas jau ir provokatoru mērķis - savā starpā sanaidot šīs latviešu grupas. Atcerēsimies, ka mēs piederam pie vienas, latviešu tautas. Taču mūsu eksistence bez savas valsts ir nopietni apdraudēta!


    Bins 2009-12-18 14:48
    Par profesora Taivāna teikto...esmu pilnīgā šokā! Līdz šim es viņu uzskatīju par laikmetam pāri stāvošu personību...Pat negribas ticēt! Vai tiešām arī viņš būtu kļuvis par reliģiju fikcijas - melnās \"grāmatu grāmatas\" upuri un impēriju tipa valstu radīšanas fanu?
    Citēju viņa iepriekšteikto pirms 3 gadiem „Latvijas Avizei” rakstā „Vērtīvas jeb labi tikumi”.
    Tad viņš teica lūk ko:
    „Globālai ekonomikai pretī stāv cita – cilvēku kultūras ekosistēma, kas necieš izlīdzināšanu un atšķirību izskaušanu. Cilvēki pretojas valodu globalizācijai, dzīvesveidu vienādošanai, patēriņa modeļu globalizācijai. Tā vietā arvien uzstājīgāk tiek meklētas etniskās saknes, kas, starp citu, notiek arī Amerikā, kur daudzi sākuši meklēt savu senču pēdas Eiropā.
    Tāpēc noteikti nevajadzētu teikt, ka nacionālais ir slikts, un kaut kādā veidā to nosodīt. Nacionālisms ir dabisks EKOLOĢISKS process.”
    Un, runājot par musulmāņiem (attiecas arī uz etniskām reliģijām – red.), profesors saka sekojošo: „Valsts musulmāņu apziņā ir kā kopiena un valsts prezidents – tās tēvs, kurš atbildīgs par visu, kas viņa mājās notiek. Tādēļ jau arī viņi prasīja Dānijas un Norvēģijas prezidentu atvainošanos, nevis avīžnieku šļupstus.”



    Komentāru lapa: | 1 | 2 |


    Pievienot komentāru

    3 + 6 =

    Vēlies savu attēlu pie komentāra? Tev ir 2 dažādas iespējas:


    1) reģistrējies un pievieno attēlu savam lietotāja profilam
    2) ievadi pie komentāra savu e-pasta adresi, kura reģistrēta Gravatar.com un attēls parādīsies automātiski.
Komentāri rakstam Izdzimteņi? - Nacionālisti.lv