Tēvijas sargi - Ar katru dienu spēcīgāki!
Eiropas vārti plaši vaļā...
Mēs nekad nebūsim brāļi!
Dok. filma "Latviešu leģions"
Par latviešu pašapziņu. prof.soc. D.Beitnere
PSRS okupācijas karaspēks 1939.g. ieņem Rietumukrainu
Hakamada: visi slikti, tikai mēs, Krievija, balti un pūkaini
Protesta mītiņš Kijevā pret Timošenko atgriešanos politikā
Revolūcijas cīnītāji Ukrainā bažījas, ka vecais režīms tiks aizvietots ar jaunu
Janukoviča bandīti ar kaujas munīciju šauj uz protestētājiem
Ternopolē "Berkut" specvienība pāriet tautas pusē
    • KOMENTĀRI
    • 2009-07-13

    Komentāri blogam: Krīze, Parex un antisemītisms

    Komentāru lapa: | 1 | 2 | 3 |


    jānis 2009-07-13 15:56
    Labs raksts! Piekrītu!


    Andris 2009-07-13 16:31
    Piekrītu. Izskatās gan, ka Diena šo rakstu ir izņēmusi no savas lapas laukā. Žēl, jo tur nekā aizvainojoša, manuprāt, nav.


    2009-07-13 17:46
    Mjā. Diena izdzēsusi. Viņiem vien zināmu saprotamu iemeslu dēļ. Bet varbūt patiesība kož acīs?


    petris 2009-07-13 18:45
    raksts ir ļoti pareizs un tie izgajieni taču nav nekas jauns,ka arī gazt apmelojumus virsū Baltiesiem var tonam,bet žīdi ir sveta tauta,tikai pasi jau to fasizmu kultive un pasi jau no turienes ir nakusi,tada viltīga spēle,kur visas parejas tautas ir šausmīgas un grib iznīcināt žīdus,tikai viņi visus grib glābt ieliekot granatu mutē,lai atrak aizlidotu pie Dieva,taisnība pieder tikai žīdiem un nekam vairāk,tam jatic,kā Dieva vardam un jaklanas līdz zemei vīņu \"taisnības\" priekšā ,jāžēlo un jāapmīļo,ka pati apspiestakā tauta uz zemes.antisemitisms ir tipiska naudas taisīsanas mašīna,kā iegrūda vāciešus taja ellē un krievus,krievi savu īsto seju nepazīst vairs un vāciesi tik maksā,maksā,maksā un maksā par savam kļudām un mistiskajiem 6000000,te arī Latvījai protams grib izvilkt kompensacījas,tak mēs esam šausmīgakā tauta uz pasaules un pati asiņainaka,jo cīnījamis pret komunismu un neļāvām ar apskavieniem ieviest komunisma murgu varu,ka mūsu tevi šava tos,kuri nesa dižā komunisma gaismu un par to ir jāsamaksā ar latviešu sviedriem,asinīm,mirstību,ma ucību,degradešanoos,nodzerš anas līdz nepazīšanai,lai aizmirstu,ka esi dzimis šaja pasaulē,kur dzīvo starp tadiem,kuri tevi latviet grūž elle.


    TRUMPIS 2009-07-13 22:09
    G.Ulmanis pat atvainojās žīdiem, lai gan skaidri zinu, ka mani senči nekad nevienu žīdu nav nogalinājuši, bet ļoti labi redzu kā žīdi sanaido tautas.


    Enigma 2009-07-14 13:43
    neatkarīgi no tautības un mērķa,jebkurš cilvēks kas ir izdarījis noziegumus pret cilvēci ir jāstājas tiesas priekšā.. Kauns ir tām valstīm kas nespēj paskatīties uz savām vēstures melnajajām lapām un godīgi izvērtēt tās .. Ja latvieši ir piedalījušies ebreju genocīdā vai citos noziegumos ,tad valstij ir jāuzņemas atbildība un nekaunēties no tās.. Vācija spēja uzņemties šo atbildību un lepojas ar šõ smago un finasāli atbildīgo lēmumu,bet morāle stāv augstāk par matreālām vērtībām... Mums jāmācās gan no lietuviešiem,kas izmaksā kompensācijas 2.pas.kara cietušajiem ebrejiem,jo nav noslēpums,ka paši lietuvieši ir piedalījušies zvērības pret ebrejiem ! Bet latvieši vai tiešām ir bez vainas šinī jautājumā ..


    kaktuss 2009-07-14 14:04
    Enigma lūdzu aizej uz žīdu māju un samaksā viņiem kompensāciju un Tu atgūsi savu morāli!!!


    Enigma 2009-07-14 21:40
    kaktuss aizbrauc uz biķernieku mežu vai Aušvices nāves nometni...kas nav pabijis ellē,tas to nesapratīs...vismaz atvainošanos ebreju tauta ir pelnījusi,kaut esmu latvietis,man kauns ir par Kalējiem utt kas izdarīja kara noziegumus pret cilvēci.


    Enigma 2009-07-14 21:45
    kaktuss aizbrauc uz biķernieku mežu vai Aušvices nāves nometni...kas nav pabijis ellē,tas to nesapratīs...vismaz atvainošanos ebreju tauta ir pelnījusi,kaut esmu latvietis,man kauns ir par Kalējiem utt kas izdarīja kara noziegumus pret cilvēci.


    Dace 2009-07-14 22:20
    Enigma, tu saviem krievu drauģeļiem labāk būtu licis atvainoties latviešiem un sūtījis mājup :)


    Vegimana 2009-07-14 22:22
    Es ar tev piedāvāju palasīt K. Skalbes vai brāļu Grimmu pasakas. Viens žanrs...


    Latvietis A 2009-07-14 23:57
    Enigma, tu esi vai nu provokators, vai arī, neko nezini no vēstures un starptautiskajām tiesībām. Pirmkārt, pret Kalēju netika atrasts neviens pierādījums izvirzītajās apsūdzības. tas tika minēts arī rakstā. Otrkārt, Latvijas teritorija holokausta laikā atradās vācu okupācijas varas pakļautībā. Tātad, mēs varam runāt par nacistu režīma un atsevišķu personu atbildību.


    dzonis1111 2009-07-15 09:18
    Malacis, Enigma! Šoreiz būsi pārspējis pats sevi, trāpījis desmitniekā. Par noziegumiem pret cilvēci ir jāatbild VISIEM NOZIEDZNIEKIEM! Nacisti par saviem noziegumiem jau ir sodīti pēc pilnas programmas, tagad atliek pieprasīt atbildību no lielākā tautu slepkavas-PSRS. Un tici man, nacistu nāves nometnes nobāl PSRS gulagu priekšā gan pēc iznīcināto cilvēku skaita, gan brutālas nežēlības.


    Letiņš Latvietim A 2009-07-15 12:47
    Vai Latvijas A, dzonis1111 u.c. ir akli uz ”labās acs” ? Protams Enigmas frāze par „Kalējiem” bija nepareiza. No otras puses viņš rakstīja daudzskaitlī, tātad par principu, ne tik daudz par konkrētu personu. Būtu viņš rakstījis par „Arājiem”, lieta būtu nepārprotama, jo ka viņa vadītā bēdīgi slavenā „Arāja komanda” (tajā sastāvēja līdz 1.200 vairumā latviešu) šāva un slepkavoja, neviens nopietns cilvēks neapstrīd. Tomēr vēl par pašu Kalēju: vai nebija drīzāk tā, ka Kalēja lietā netika atrasts neviens pierādījums ne jau tamdēļ, ka tādu nebija, bet tamdēļ, ka Kalējs „paspēja” laicīgi nomirt un tiesas izmeklēšana izbeidzās, pirms tā vispār kārtīgi bija sākusies ? Nav dzirdēts, ka tiesas procesu pret viņu izbeidza trūkstošu pierādījumu dēļ. Betz tam daudzajās kara noziedznieku prāvās vienmēr bijusi pamatproblēma, cik var vainot un tiesāt pašus individuālos, atsevišķos šāvējus, ja tie apgalvo, ka šāvuši komandā un pildījuši tikai priekšnieku pavēles no augšas. Nepārliecina arī arguments, ka „Otrkārt, Latvijas teritorija holokausta laikā atradās vācu okupācijas varas pakļautībā. Tātad, mēs varam runāt par nacistu režīma un atsevišķu personu atbildību”. ”Pārfrāzējot” to uz padomju laiku, iznāk, ka tādā gadījumā nevaram saukt pie atbildības (tagad jau par vēlu, jo gandrīz visi apmiruši) arī padomju laika latviešu & krievu slepkavas un VDK nagu maucējus, jo atradāmies taču līdzīgi nelikumīgas „padomju okupācijas varas pakļautībā” ?


    Enigma 2009-07-15 13:18
    es tev 100 % piekrītu... Dace nevar aizsūtīt mājās,kam mājas ir šeit...


    Letiņš Latvietim A 2009-07-15 13:58
    Vai Latvijas A, dzonis1111 u.c. ir akli uz ”labās acs” ? Protams Enigmas frāze par „Kalējiem” bija nepareiza. No otras puses viņš rakstīja daudzskaitlī, tātad par principu, ne tik daudz par konkrētu personu. Būtu viņš rakstījis par „Arājiem”, lieta būtu nepārprotama, jo ka viņa vadītā bēdīgi slavenā „Arāja komanda” (tajā sastāvēja līdz 1.200 vairumā latviešu) šāva un slepkavoja, neviens nopietns cilvēks neapstrīd. Tomēr vēl par pašu Kalēju: vai nebija drīzāk tā, ka Kalēja lietā netika atrasts neviens pierādījums ne jau tamdēļ, ka tādu nebija, bet tamdēļ, ka Kalējs „paspēja” laicīgi nomirt un tiesas izmeklēšana izbeidzās, pirms tā vispār kārtīgi bija sākusies ? Nav dzirdēts, ka tiesas procesu pret viņu izbeidza trūkstošu pierādījumu dēļ. Betz tam daudzajās kara noziedznieku prāvās vienmēr bijusi pamatproblēma, cik var vainot un tiesāt pašus individuālos, atsevišķos šāvējus, ja tie apgalvo, ka šāvuši komandā un pildījuši tikai priekšnieku pavēles no augšas. Nepārliecina arī arguments, ka „Otrkārt, Latvijas teritorija holokausta laikā atradās vācu okupācijas varas pakļautībā. Tātad, mēs varam runāt par nacistu režīma un atsevišķu personu atbildību”. ”Pārfrāzējot” to uz padomju laiku, iznāk, ka tādā gadījumā nevaram saukt pie atbildības (tagad jau par vēlu, jo gandrīz visi apmiruši) arī padomju laika latviešu & krievu slepkavas un VDK nagu maucējus, jo atradāmies taču līdzīgi nelikumīgas „padomju okupācijas varas pakļautībā” ?


    Dace 2009-07-15 15:15
    Enigma, kolonistu mājas nav Latvija. Kā tad ir ar tiem krievu drauģeļiem - atbildību pieprasīji? :D


    Enigma 2009-07-15 18:14
    Mājas ir tiem ,kam ir mājas sajūta šeit un kas ir dzimušu un uzauguši šeit... Atbildība ir jāprasa tiem ,kas ir izdarījuši noziegumu,bet vai piedzimt un dzīvot Latvijā ir noziegums... ?


    dzonis1111 2009-07-15 21:45
    Enigma, es pilnīgi piekrītu ka okupantu atvases Latvijā jūtas kā mājās, vicina psrs un Krievijas karogus, Staļina portretus, auro ka šeit ir Krievija, bezšaubām pieprasa runāt ar viņiem krieviski. Latviešus visus uzskata par nacistiem, tātad par saviem mūžīgajiem ienaidniekiem. TAD KĀDA MĀJU SAJŪTA VAR BŪT LATVIEŠIEM, KAMĒR ŠĀDI CILVĒKI IR MUMS BLAKUS? Un vai šajā gadījumā atbildība par citu valstu teritorijās pamestajiem bijušajiem t.s. atbrīvotājiem un civilajiem kolonistiem nav jāuzņemas PSRS tiesību (gribētos arī pienākumu un atbildības) pašpasludinātajai vienīgajai mantiniecei-Krievijai?


    Enigma 2009-07-15 22:00
    cilvēki kas vicina PSRS,Krievijas un citus atribūtikas,domāju ka ar to viņi vairāk izrāda protestu pret aklumu un kurlumu uz cittautiešu problēmām.Vienkārši ir jāpilnveido integrācijas proces un tas jau jāsāk no mazotnes. Bet nacionalistu piedāvātā integrācijas procesa variantā piedavā 100% \"latviskošana\" un tas jau ir noziegums


    Komentāru lapa: | 1 | 2 | 3 |


    Pievienot komentāru

    6 + 8 =

    Vēlies savu attēlu pie komentāra? Tev ir 2 dažādas iespējas:


    1) reģistrējies un pievieno attēlu savam lietotāja profilam
    2) ievadi pie komentāra savu e-pasta adresi, kura reģistrēta Gravatar.com un attēls parādīsies automātiski.
Komentāri rakstam Krīze, Parex un antisemītisms - Nacionālisti.lv