Tēvijas sargi - Ar katru dienu spēcīgāki!
Eiropas vārti plaši vaļā...
Mēs nekad nebūsim brāļi!
Dok. filma "Latviešu leģions"
Par latviešu pašapziņu. prof.soc. D.Beitnere
PSRS okupācijas karaspēks 1939.g. ieņem Rietumukrainu
Hakamada: visi slikti, tikai mēs, Krievija, balti un pūkaini
Protesta mītiņš Kijevā pret Timošenko atgriešanos politikā
Revolūcijas cīnītāji Ukrainā bažījas, ka vecais režīms tiks aizvietots ar jaunu
Janukoviča bandīti ar kaujas munīciju šauj uz protestētājiem
Ternopolē "Berkut" specvienība pāriet tautas pusē
    • KOMENTĀRI
    • 2009-03-29

    Komentāri blogam: Propaganda Krievijas gaumē

    Komentāru lapa: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |


    Nacionālists 2009-03-29 22:16
    Nevar noliegt, ka ekonomika ir aizgājusi dimbā... Savukārt, lai būtu objektīvi, vajadzēja sākt ar Latvijas rādītājiem pirms 1940.gada, tad salīdzināt ar okupācijas laiku un pieminēt, ka tagad ir tik dziļa krīze to pašu okupācijas nomenklatūristu dēļ.


    Rolands Augšpuls 2009-03-29 23:20
    Būtu nu labāk parādijuši kāda depresija valda pašā Krievijā....Nacionālista teiktajam var tik pievienoties, piebilstot,ka ir ideja kādam scenārijam, ietverot visu iepriekš minēto, daļēji arī personas ir padomā, bet tā nobeiguma fāze var daudziem nepatikt...un būtībā tas ir projekts,kas prasa iesaistīt vairākas personas, taču izvērtējot manas šībrīža iespējas,- laikam izpaliks...


    Viesturs 2009-03-29 23:26
    Samērā pavirši ir šis tas uztaisīts. Uz Latvijas karoga parādās LT un uz Lietuvas - LV. Pat to jauc.


    kristaps 2009-03-30 03:03
    ienistu sada veida propogandas, jo Krievijas vietejie iedzivotaji sitam filmam tic!!!


    Sergej 2009-03-30 10:10
    Es teiktu, ka adekvāta atbilde padomju stāstam. Puspatiesība pret puspatiesību. Piekrītu Rolandam, ka Krievija arī ir dziļā d*rsā. Taču tā vietā lai savestu kārtībā savas valstīs baltijas politiķi rej uz Krieviju, bet krievu politiķi uz Baltiju. Īsāk sakot- stulbi un bezjēdzīgi.


    2009-03-30 11:03
    Diez kuri \'malači\' tad izlaupīja rūpnīcas - Aizejot no Irbenes lokatora, Padomju militāristi iznīcināja kabeļu sistēmas. Tas notika aizejot steigā, vienkārši sadzenot naglas un pārcērtot kabeļus. Vēlāk jau 90to beigās padomju \'biznesmeņi\' piedāvāja nopirkt plānojumus, bet nekas nesanāca jo viss jau bija pārinstalēts.


    Alberts 2009-03-30 13:55
    Administraacija - luudzu dzeest ser-gej no nacionalisti.lv


    Nacionālists 2009-03-30 14:07
    Albert, lūdzu, norādīt pamatojumu. Kamēr cilvēks nekurina naidu un neizsaka rupjības, pieeja portālam netiks liegta.


    Nacionālists 2009-03-30 14:08
    Varbūt, Sergej, vari konkretizēt, kas "Padomju stāstā" neatbilst īstenībai?


    edis 2009-03-30 22:30
    >>>>Nacionālists 2009-03-30 14:08:36 …. pa fikso - \"Padomju stāsts \" ir tipiska puspatiesība kas parāda vēlamo un noklusē netīkamo, kā arī esošo ‘pieskaņo’ vēlamajam. P.S. „Baltija- kādas „okupācijas\" vēsture\" neesmu vēl ‘nolūrējis’ tāpēc ar neizteikšos…


    Es>edis 2009-03-30 23:37
    Jūsu koments par Padomju Stāstu - apgalvojumi bez pamatojuma. Tātad - pa tukšo. Bet, ja par \"okupāciju\" - pareizi ir, ka pēdiņās, jo viņi (PSRS) taču Latviju un mūs visus atbrīvoja. Atbrīvoja no mūsu valsts. Atbrīvoja no pašām elementārākajām cilvēka tiesībām. Apmēram 70 tūkstošus arī no tēvzemes atbrīvoja un par brīvu izsniedza biļetes uz gulagu. Vairākus tūkstošus atbrīvoja arī no dzīvības (Centrālcietums, Baltezers un simts citu Pieres vietu). Starp citu - arī no morāles un goda jūtām daudzus atbrīvoja - divas paaudzes izauga valstī, kur norma bija - kamp visu, kas nav piesiets! Un pēc neatkarības atgūšanas šie kampēji (fizikas likums - mēsli peld pa virsu)nokļuva pie Lielās Siles ... Tas - Latvijā. Taču Padomju Stāsts nebija par mūsu valsti, bet par Padomijas būtību. Un \"okupācija\" ir stāsts par kampēju veiksmīgo politiku Baltijā. Kā padomju laikos mēdza sacīt : zima prošla, nastalo ļeto; spasibo parķii za eto! Diemzēl mēs bijām pārāk naivi.


    krishs!! 2009-03-31 13:12
    kretine sitadi sviesti, ja macies vestures fakultate!! safabricejujms! !!!


    Sergej>Alberts 2009-03-31 13:45
    Zini, man tev ir jaunums- tas nenotiks. Nacionālist, es dodu priekšroku (daudz maz) objektīvām dokumentālām filmām. No stipri subjektīvas propagandas man metas slikti. Tādēļ ne SovStor, ne BaltFaš neesmu redzējis un Okupāciju arī neskatīšos. Bail, ka iekšas neizturēs tik intensīvu vemšanu.


    Aksels 2009-03-31 14:21
    Padomijā arī tā bija pieņemts - lasījis (redzējis) neesmu, bet nosodu..


    Nibiru 2009-03-31 14:29
    Jāsaka, ar lielu interesi noskatījos filmu, visai daudz uzjautrinājos. Neradās arī nekāds sašutums. Vienkārši tādēļ, ka jau ļoti sen zinu, kas ir krievi un kas ir Krievija. Un tieši tādēļ, ka to zinu, man pilnīgi vienalga, ko viņi par mums domā un kādas filmas par mums uzņem. Paps mani ir mācījis neuzturēties necienīgu cilvēku sabiedrībā. Tie ir cilvēki, kas zog, melo, slinko un citus aprunā. Tieši tā iemesla dēļ nekad nebūtu runājis tādas lietas krievu filmētājiem. Taču karnītei un paulam laikam neviens neko tādu nav iemācījis. nu tad lai nebrīnas par rezultātu.


    Nibiru 2009-03-31 14:30
    starp citu, neļaut komentēt sergejam būtu ļoti nožēlojami no Jūsu lapas puses. tas godu nedara.


    Nibiru 2009-03-31 14:33
    Pilnīgi nepiekrītu, ka tā būtu adekvāta atbilde \"Padomju stāstam\". Jāsaka, ka Šnores filmā tā arī neatradu neko, kas nebūtu taisnība. bet par šito filmiņu, pat slinkums izteikties.


    m 2009-03-31 15:43
    Piekrītu Nibiru, ka nekāda atbilde tā nav. Filmas galvenā doma - ja jūs nokaujat un izsūtat cilvēkus, uzspiežat viņiem savu šizofrēniju, bet pēc tam uzceļat kādu fabriku vai izdomājat kaut kādu automatizēto barotuvi, tad jau viss ir labi, tad jau jūs esat visu kompensējuši. Loģika tiešām žeļeznaja. Es to kā krieviete saku. Mani kaitina, ka šis komunistu bars tagad visiem asociējas ar krieviem, bet nu tā tas ir.


    PETRIS 2009-03-31 16:24
    mjā,salidzināt Latvijas brivvalsti ar Padomju laiku okupacīju un parasti krievu propoganda skan vārds\"iestajās\",bet nevis okupeja Padomju savieniba Baltijas valstis 40.gada,tas jau vien ir pretigi,kā var slīdzinātnoslepkavotos cilveku un izvestos uz sibiriju,aizbegušos uz rietumiem pēc kara no savas dzimtenes,noliekot latviešu valodu suna valodas līmenī un ievest šeit tukstošiem krievu Latvijas apdzīvošanai ar uzceltam betona ēkām.taisnība jau ir par to ka izpārdeva 90 gados valsts nozimes kompanijas,bet vel launaka problēma ar prihvatizāciju skāra pašu Krieviju.Vel jau redz izteikums ,ka mēs uz savu valsti redz pat nevaram predendēt un tikai leiši,tas ir viņu jajam zirgs,kā apsmiet latviesus,bet,kā leisi speja savu valsti izveidot vai ne ar zemgaliem cinījās pret teitonu ordeni,ka ar kursiem,kuri gandriz gadsimtu varonīgi cinijās pret eiropas parspeku,kā ar prūšiem,ja tie viri nebutu varonigi cinījusies,tad ari tadai Lietuvai būtu varbut klajies svakak un filma ir ietureta tipiskā krievu garā,noradot uz to,ka mēs bez krieviem dzīvot nevaram un mums ir jabrauc pie Medveģeva bučot kajas,lai glābj mus no šausmigas Eiropas.Eiropa ir dziļa žopa un to mēs zinām ari bez krieviem,bet tikai ne jau Krievija man noradis ko man atzīt par savas valsts varoni unko nē.Krievija ne jau šeit cela latviešu labklajibu,bet īstenoja savas ekonomiskās intereses,ka nekā padomju turists eiropu nekur citur ari nevareja redzet,kā tikai Baltijā u padomju turisma sistema dzina šeit patiešām lerumiem tūristus,bet naudina ta aizgaja lielako dalu uz Maskavu,kā arī rūpniecību kāpēc neatīstīja sava plašajā Krievīja?Vef stradāja pirms kara ļoti veiksmīgi un ražoja ne tikai radio,kurus padomju sistema neminija lidz pat 70 gadiem,bet ari lidmašīnas,kāpēc to neparāda savā filmā?kāpec neparāda,ka latviešiem tika atnemtas zemes un meži ,it ka nacionalizējot un sadzina kolhozos?daudz latvietim Padomju laikos bija iespejas realizēt savas idejas,uztaisīt saimniecibu,savu kompanīju,realizet savus sapņus?Bija tapati valsts uzraudzība un kontrole visas jomās,tāpēc cilvēki Zaga visu,ko vbareja nozagt un stiepa pāri rūpnicas žogiem,jo viss bija valsts,neka savājā.Kāpēc Krievīja grib baltījā celt savu ražošanu un nevis pie sevis,tikai tapēc,ka šeit ir izdevigi priekš Krievījas ģeogrāfiskā izvietojuma,kā arī no laika apstakļu viedokļa,bet rietumiem šeit neinteresē veidot ražošanu,tāpēc Krievi cenšas atgūt ietekmi Baltijas valstis caur savu 5 kollonu stastot visai pasaulei par it kā esoso genocīdu pret krievu tautu un kādu dienu nāks kartejā atbrīvošana Baltijas valstīs no vinu pašu šausmīgās varas.HEIL IZRAEļ!


    edis 2009-03-31 22:13
    to>>Es>edis 2009-03-30 23:37:09 ja iedosi e-adresi kad būs laiks aizsūtīšu dažus pamatojumus, patreiz nav ne laika ne iedvesmas, krīziski jāstrādā un arī jāatpūšas. Šī sadaļa jau būs ‘laika miskastē’ tamdēļ pa nopietnam tik uz e-pastu!


    Komentāru lapa: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |


    Pievienot komentāru

    20 + 11 =

    Vēlies savu attēlu pie komentāra? Tev ir 2 dažādas iespējas:


    1) reģistrējies un pievieno attēlu savam lietotāja profilam
    2) ievadi pie komentāra savu e-pasta adresi, kura reģistrēta Gravatar.com un attēls parādīsies automātiski.
Komentāri rakstam Propaganda Krievijas gaumē - Nacionālisti.lv